کد خبر: ۱۰۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
استاندار گیلان:
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ساماندهی مساجد و نمازخانه‌های بین شهری گفت: بسترهای پذیرش گردشگر به گیلان فراهم شود.

بسترهای پذیرش گردشگر به گیلان فراهم شود
به گزارش آرانیوز اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر گیلان اظهار کرد: تسهیل بخشی امورات سفر در گیلان مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر ساماندهی جایگاه‌های سوخت در گیلان افزود: تمامی جایگاه‌های سوخت در گیلان باید مجهز به خدمات رفاهی شوند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ساماندهی مساجد و نمازخانه‌های بین شهری بیان کرد: تجهیز و ساماندهی نمازخانه‌ها و مساجد بین شهری و بین راهی در اولویت برای گیرد.

عباسی با انتقاد از برخی مراکز رفاهی بین راهی و نمازخانه‌های درون شهری و بیرون شهری اضافه کرد: مدیران شهری موظف به ساماندهی نمازخانه‌ها و مراکز رفاهی بین شهری و درون شهری هستند.

وی با تاکید بر لزوم ایمن بخشی راه‌ها و محورهای گیلان افزود: علائم هشداردهنده در نقاط خطرآفرین و حادثه خیز گیلان تعریف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان قطب گردشگری کشور است، گفت: بسترهای پذیرش گردشگر به استان گیلان فراهم شود به گونه از که فرهنگ اصیل مهمان نوازی و نوع دوستی گیلانی‌ها به تصویر بکشد.

عباسی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات جلسات و کارگروه‌ها، بیان کرد: مصوبات جلسات و نشست‌ها لازم الاجرا است و کوتاهی در این بخش از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار