کد خبر: ۱۰۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد:
یزد- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت: در طول یک سال گذشته بالغ بر ۲۱ هزار تن کود بین کشاورزان استان توزیع شده است.

۲۱ هزار تن کود کشاورزی در استان یزد توزیع شد

به گزارش آرانیوز ، محمدحسن زارعیان در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع ۲۱ هزار تن کود بین کشاورزان استان یزد اظهار داشت: از این میزان ۱۶ هزار تن کود ازته، ۳ هزار تن کود فسفاته و ۲ هزار تن کود پتاسه است.

وی افزود: سـهم اسـتان یزد در سال ۱۴۰۲ از انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای بالغ بر ۳۲ هزار تن شامل انواع کودهای شـیمیایی ازته، فسـفاته و پتاسه تعیین و ابلاغ شده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن آن توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تدارک و توزیع شده که حدود ۳۲ درصد سهمیه کلی استان در سال جاری محقق شده است.

زارعیان ادامه داد: در حال حاضر شرکت دارای ۹ هزار و ۶۰۰ تن ذخیره استراتژیک انواع کودهای یارانه ای بوده وهیچ کمبودی از لحاظ تامین کودهای یارانه‌ای در استان وجود ندارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد بیان کرد: با توجه به اهمیت ثبت‌نام کارگزاران در سامانه جامع مدیریت کالا و خدمات، تیمی از همکاران شرکت به صورت حضوری به برخی شهرها و شهرستانهای استان مراجعه کرده و عملیات ثبت نام کارگزاران را پیگیری کردند.

زارعیان با اشاره به اینکه امنیت غذایی اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همواره تلاش می کند تا در توزیع نهاده های یارانه ای بین کشاورزان راه عدالت و پیشرفت را سرلوحه کار خود قرار داده تا هیچگونه کمبودی در این زمینه احساس نکنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار