کد خبر: ۱۰۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
استاندار زنجان گفت: تحقق رشد تولید پایدار نیازمند اقدامات ریشه‌ای و زیرساختی در این حوزه مثل ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است.
استاندار زنجان: تحقق رشد تولید نیازمند اقدامات زیرساختی است

به گزارش آرانیوز از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان بر لزوم تغییر ذهنیت مدیران و داشتن نگاه تحول‌گرایانه و انقلابی در پیگیری امور تاکید کرد و اظهار داشت: حساسیت به فساد، تحقق عدالت و حضور مستر در بین مردم که دولت منادی آن‌ها است، باید در سرلوحه کار مدیران باشد.

وی با بیان اینکه تلاش و پیگیری برای حل مسائل و مشکلات استان به صورت جدی در دستور کار است، افزود: با توجه به ماهیت دولت سیزدهم، مدیران باید با مرور کارها عزم جدی در پیگیری امور داشته باشند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه و مبنای دولت سیزدهم چرخش بر مدار نظام سلطه نیست، گفت: دولت سیزدهم همه کشورها را قابل احترام و سرمایه‌گذاری می‌داند.

وی با بیان اینکه برای ایستادن در مقابل نظام سلطه باید ساز و کارهای لازم را داشته باشیم، اظهار کرد: در این راستا حرکت‌های همچون دلارزدایی، رشد تولید برای مهار تورم، انضباط پولی و مالی در کنار تأکید بر اصول در دستور کار قرار گرفته است.

افشارچی بر ضرورت حرکت به سمت ثروت آفرینی و تغییر ذهنیت از تکیه بر دلارهای نفتی اشاره کرد و گفت: تمرکز دولت بر ایجاد مسیرهای جدید درآمدی از طریق تولید و صادرات محصولات است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار