کد خبر: ۱۰۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
استاندار گیلان تاکید کرد؛
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده در استان گفت: هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفته نیست.

ضرورت تعیین تکلیف کالای قاچاق کشف شده در گیلان

به گزارش آرانیوز ، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه‌های متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شرایط رسیدگی به پرونده ها در این حوزه رضایت بخش است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در خصوص پیشگیری در حوزه قاچاق کالا و ارز در کشور افزود: بر اساس برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم و منویات مقام معظم رهبری در خصوص پیشگیری هوشمندانه در حوزه قاچاق کالا و ارز، اقدامات موثری در گیلان در طول یک و نیم سال گذشته صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای تولید گیلان و نقش وجود کالاهای قاچاق در بازار تصریح کرد: در کشور واحدهای تولیدی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف وجود داشتند که محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کردند ولی به دلیل وجود کالای قاچاق طی سالیان گذشته با تعطیلی مواجه شدند و اکنون با تلاش‌هایی راه اندازی و در حال فعال شدن هستند.

عباسی با بیان اینکه با هرگونه ورود قاچاق کالاهای اساسی از جمله ذرت و جو برخورد می‌شود، گفت: در گیلان باید ذرت و جو به دلیل نقش در تأمین امنیت غذایی مردم وارد شود، و با افرادی که این اجناس را به شکل قاچاق وارد می‌کنند برخورد شود.

وی با ابراز خرسندی از افزایش سرعت روند رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا در گیلان افزود: رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در گیلان به ۳۰ روز رسیده است که جای بسیار قدردانی و تشکر داشته و بنده از عملکرد نهادهای مربوطه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز راضی هستم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار