کد خبر: ۱۰۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
کشف ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرز، از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی "اسفندک" شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل عبور قاچاقچیان و محموله مواد مخدر مشخص شد و مرزداران با رعایت اصول حفاظتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و سوداگران مرگ با مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و توان مقابله با مأموران را نداشتند و با برجاگذاشتن محموله از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان ادامه داد: در بررسی و پاکسازی منطقه مرزداران توانستند 215 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند که شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

سردار شجاعی خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/

 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار