کد خبر: ۱۰۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
رئیس مجلس با بیان اینکه در حوزه‌‌ اقتصادی چالش‌‌ داریم، گفت: شرایط ‌دهه ۶۰ بسیار سخت‌تر از امروز بود.
رئیس مجلس: در حوزه‌‌ اقتصادی چالش‌‌ داریم/ شرایط ‌دهه ۶۰ بسیار سخت‌تر از امروز بود

به گزارش آرانیوز از اسفراین، محمد‌باقر قالیباف امروز در یادواره شهدای اسفراین اظهار داشت: من خودم را به همه رزمندگان و خانواده ایثارگران و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این منطقه بیش از همه مدیون می‌دانم.

وی افزود: امروز در حوزه‌های اقتصادی چالش‌هایی داریم و در حوزه جنگ رسانه و ترکیبی با مشکلاتی مواجه هستیم اما به عنوان یک راوی دفاع مقدس می‌گویم که شرایط سال های 60 به مرتب سخ‌تر بود. همواره در یادواره شهدا به این موضوع اشاره می‌کنم که یاد همسنگران در این مراسمات برای این است که دقت کنیم که هدف این جلسات چیست؟

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این مجالس، مجالس یاد و تذکر است و مهم‌ترین ویژگی ذکر و یاد این است که اول انسان را از غافل بودن رهایی می‌بخشد. نباید از راه شهدا غافل شویم. همچنین باید از تجربه سال‌های دفاع مقدس استفاده و آنها را به کار ببندیم. باید دلایل‌ موفقیت سال‌های دفاع مقدس را بررسی کنیم. دشمن در آن سال‌ها بسیار بی‌رحم با تمام قوای شرق و غرب به کشوری حمله کرد که هیچ امکانات و نیرویی برای دفاع نداشت. 

قالیباف ادامه داد: ما بر این باوریم که وقتی پیرو اهل بیت هستیم یعنی همه چیز مبتنی بر سنت‌های الهی است. سنت‌های الهی قابل تغییر نیست. باید به این سنت‌ها باور داشته باشیم.  بزرگ ترین درس مکتب شهدا حرکت بر مدار عدالت است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار