کد خبر: ۱۰۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد؛
سرهنگ «هادیان» از کشف ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۵ سارق طی اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح امنیت محله محور در فلاورجانبه گزارش آرانیوز از اصفهان، سرهنگ «مرتضی هادیان» فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت : طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط‌آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به مدت۲۴ ساعت توسط مأموران انتظامی این فرماندهی در سطح شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.

وی عنوان کرد: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلو و ۳۴۱ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: دستگیری ۵ نفر از محکومان قضائی، دستگیری ۵ سارق و کشف ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و همچنین پلمب یک واحد ضایعاتی متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ هادیان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم است، تاکید کرد: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند. 

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار