کد خبر: ۱۰۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
استاندار خراسان رضوی:
«نظری» گفت: مردم نقش مهمی در نظارت و پیشگیری از تخلفات در بازار دارند و هرچه این نقش پررنگ‌تر شود، میزان تخلفات و پرونده‌های مرتبط با این حوزه کمتر خواهد شد.

به گزارش آرانیوزاز مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در بازدید از اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: نظارت بر واحدهای صنفی باید توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی افزایش یابد تا در حوزه پیشگیری از تخلف به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: پیشگیری از بروز تخلف در حوزه بازار و اصناف در این استان مورد تأکید است و این مهم باید توسط دستگاه‌های نظارتی و تشکل‌های مردمی پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم نیز نقش مهمی در نظارت و پیشگیری از تخلفات در بازار دارند و هرچه این نقش پررنگ‌تر شود، میزان تخلفات و پرونده‌های مرتبط با این حوزه کمتر خواهد شد.

تشکیل هزار و ۲۹۳ پرونده تخلف تعزیراتی

«مرتضی مدنی» مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید ابراز داشت: از هفتم اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم اردیبهشت سال جاری، هزار و ۱۵۹ تیم گشتی در سطح استان از اصناف و بازار بازرسی انجام دادند.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۵۰۷ بازرسی طی این مدت انجام شد که هزار و ۶۷۰ واحد تخلف داشتند و هزار و ۲۹۳ پرونده تخلف تعزیراتی نیز تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تصریح کرد: میزان محکومیت صادر شده نیز ۱۹۵ میلیارد و ۱۲۶ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۲۷۴ ریال است.

مدنی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۱۵۳ واحد متخلف تعطیل شدند و برای ۸۲ واحد نیز پرده تخلف نصب شد.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار