کد خبر: ۱۰۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد؛
همدان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار ۶ تن گوشت و مرغ تنظیم بازار از سرد خانه یک واحد مرغ فروشی توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در همدان خبر داد.

کشف احتکار ۶ تن گوشت و مرغ تنظیم بازار در همدان

به گزارش آرانیوز، مرضیه یونسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر خبر واصله یک واحد صنفی در یکی از شهرک‌های همدان اقدام به احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار کرده لذا بعد از ظهر روز گذشته رئیس شعبه گشت سیار این داره کل با همکاری نمایندگان اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و صمت به صورت سرزده به محل مراجعه که با توجه به عدم همکاری متصدی واحد با دستور دادستان قفل مغازه شکسته و با ورود به داخل مقدار ۲ تن گوشت قرمز منجمد و ۴ تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف و پس از بارگیری دستور توزیع آن در شبکه توزیع داده شد و واحد صنفی نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی افزود: در همین راستا در بازرسی از واحدهای تولیدی با مراجعه به کارخانه سوسیس و کالباس مقدار ۸۰۰ کیلو گرم مرغ عرضه خارج از شبکه کشف و پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: همچنین یک واحد مرغ فروشی در شهر بهار به دلیل گرانفروشی مرغ به قیمت ۸۰ هزار تومان به مدت ۵ روز نصب پرده شد.

یونسی خاطرنشان کرد: مقدار ۲۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته نیز از یک واحد مرغ فروشی کشف و معدوم شد.

وی بیان کرد: ضمن تشکر از همه دستگاه‌های همراه و اخطار جدّی به واحدهای متخلف در خصوص برخورد قاطع تعزیرات حکومتی، از کسبه عزیزی که با رعایت قانون و رعایت حقوق مصرف کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم هستند نیز سپاسگزاریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار