کد خبر: ۱۰۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی خبر داد
بیرجند-کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: رگبار، رعد و برق و گاهی صاعقه و در مناطق مستعد کوهپایه ای احتمال بارش تگرگ برای امروز و فردا تا چهارشنبه بیشتر در مرکز و شرق استان پیش بینی می شود.

احتمال بارش در مرکز و شرق خراسان جنوبی از امروز تا چهارشنبه

جواد نخعی در گفت و گو با آرانیوز اظهار داشت: همچنان که پیش بینی شده بوده روز گذشته شاهد بارش باران، رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط استان بودیم.


سربیشه با ۸ میلی متر بارندگی رکوردار بارش‌های روز گذشته استان

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش گزارش شده در روز گذشته مربوط به اسفزار سربیشه به میزان هشت میلی متر بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت زوبی نهبندان شش میلی متر، ابراهیمی سه میلی متر، میغان دو میلی متر، بیرجند، خوسف ماژان، خلف و چاهداشی یک میلی متر، مختاران، اسدیه، درمیان، دوست آباد، دستگرد درمیان، سربیشه، نهبندان و علی آباد زارعی بارش کمتر از یک میلی متر را داشته‌اند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق با بررسی‌های انجام شده رگبار و رعد و برق و گاهی صاعقه و در مناطق مستعد کوهپایه‌ای احتمال بارش تگرگ برای امروز و فردا تا چهارشنبه بیشتر در مرکز و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

نخعی ادامه داد: برای روز پنج شنبه در نواحی شمال و شمال غرب استان انتظار بارش وجود دارد.

وی یادآور شد: از سه شنبه تا پنج شنبه وزش بادهای شدید در استان پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی بیان داشت: شنبه تا صبح چهارشنبه افزایش نسبی دمای هوا در استان قابل پیش بینی است.

نخعی با بیان اینکه در شب و روز گذشته سربیشه با کمینه دمای شش درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با بیشینه دمای ۳۸ درجه گرم‌ترین ایستگاه استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی مرکز استان بین ۹ و ۲۸ درجه سلسیوس بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار