کد خبر: ۱۰۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
سمنان- نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی حوزه انتخابیه به خصوص در سال‌های اخیر، گفت: اجرای سد فیسک برای تامین آب، ضروری است.

 

ضرورت اجرای سد فینسک/ سمنان تشنه است

به گزارش آرانیوز عباس گلرو ضمن اشاره به خشکسالی‌های رخ داده در سمنان به خصوص طی سال‌های اخیر با کاهش بارندگی، بیان کرد: کاهش شدید میزان آب ورودی از چشمه‌های موجود یکی از معضلات و مشکلات امروز سمنان، سرخه و مهدی شهر است.

وی با بیان اینکه شاهد فروکش کردن چاه‌ها و کاهش شدید میزان دبی آنها هستیم، افزود: ما معتقد هستیم که تنها راه نجات از بحران کم آبی در شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر، احداث سد فینسک خواهد بود.

نماینده سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه پیگیری‌هایی برای اجرای طرح صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به نشست با وزیر نیرو اشاره کرد، بیان داشت: در این نشست ضرورت اجرای سد فینسک و همچنین طرح‌های آبرسانی مورد بحث قرار گرفت.

گلرو با بیان اینکه وزیر نیرو در این دیدار اعلام کرده که بر اساس قولی که به مردم سمنان داده‌ایم به تکلیف خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: امیدواریم دولت به ویژه در زمینه اجرای طرح‌های مقابله با خشکسالی و تأمین آب مورد نیاز سمنان، اقدامات جدی را لحاظ کند.

وی با بیان اینکه خشکسالی در سمنان بسیار جدی است، بیان داشت: مسئولان دولتی برای مقابله با آثار سو خشکسالی اقدامات خوبی را صورت داده‌اند اما نیاز است که این کارها سرعت یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار