کد خبر: ۱۰۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
اردبیل- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فناوری اطلاعات به عنوان یک مزیت رقابتی می‌تواند منجر به بهبود مدیریت در سازمان‌ها شود.

ارتقای فناوری اطلاعات زمینه ساز بهبود مدیریتی است

به گزارش آرانیوز، ترحم رستمی شامگاه سه شنبه در نشست تبیین ارتقای فناوری اطلاعات در مدارس اظهار کرد: فناوری اطلاعات مزیت رقابتی برای سازمان‌ها است که می‌تواند به بهبود مدیریتی در این سازمان‌ها منجر شود.

وی با اشاره به اینکه برجسته‌ترین مزیت رقابتی در سازمان‌ها فناوری اطلاعات است، خاطرنشان کرد: سازمان‌ها برای بقا در محیط پیچیده امروزی نیاز به مزیت‌های رقابتی از جمله فناوری اطلاعات دارند.

رستمی با اشاره به تفاوت‌های انتقال اطلاعات به صورت سنتی و بروز تصریح کرد: انتقال اطلاعات اگر به صورت سنتی انجام شود بدون شک خطای مدیریتی بیشتر شده و در تصمیم گیری‌های نهایی اختلالات شدیدی به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات به عنوان یک مزیت رقابتی منجر به بهبود مدیریت در سازمان‌ها می‌شود، گفت: سازمان‌ها همواره به دنبال کسب برتری در بازارهای سنتی و غیر اینترنتی از طریق سخت‌کوشی و تکیه بر منابع و قابلیت‌های موجود و در بازارهای مدرن و اینترنتی با تکیه بر فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: بنگاه‌ها در بازارهای الکترونیکی مزیت رقابتی خود را بر پایه شایستگی‌های اطلاعاتی و ارتباطی تعیین می‌کنند و چنانچه بنگاه‌ها از شایستگی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بالایی برخوردار باشند به نوعی از شایستگی استراتژیک نیز برخوردار خواهند شد.

رستمی ادامه داد: اگر فناوری‌های اطلاعاتی بروز باشد، طبیعی است که جریان انتقال اطلاعات نیز با موفقیت انجام خواهد شد و بهبود عملکرد را به دنبال خواهد داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار