کد خبر: ۱۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آخرین موانع بر سر راه واردات خودروهای خارجی نیز در حال رفع است و در مورد واردات خودرو دست دوم خارجی نیز دولت قرار است به مجلس لایحه بدهد. استیضاح وزیر صمت در شرایط فعلی نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه مشکلات مردم را بیشتر هم خواهد کرد.

میرتاج الدینی: آخرین موانع واردات خودروی خارجی در حال رفع است/ استیضاح وزیر صمت مشکلات را بیشتر می‌کند

به گزارش آرانیوز حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه مشکلات را بیشتر هم خواهد کرد.

وی افزود: به نظر من بهتر است که استیضاح‌کنندگان در راستای همدلی بیشتر بین قوای سه‌گانه، از استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منصرف شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از این هم یک بار استیضاح وزیر صمت به نتیجه نرسیده، بهتر است که آقایان اجازه دهند که وزیر، کار خود را ادامه دهد. مضاف بر اینکه این وزیر مورد حمایت دولت نیز هست.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم مدنظر استیضاح‌کنندگان، بحث خودرو و واردات خودروی خارجی است که آخرین موانع بر سر راه واردات خودروهای خارجی نیز در حال رفع است و در مورد واردات خودرو دست دوم خارجی نیز دولت قرار است به مجلس لایحه بدهد.

وی افزود: به نظر من بهتر است که استیضاح‌کنندگان در یک جلسه با حضور یکی از نواب رئیس مجلس، مسائل و موارد مدنظر خود را مطرح کنند و وزیر نیز توضیحات خود را به استیضاح‌کنندگان ارائه کند.

به گزارش آرانیوز، طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز دوشنبه هفته گذشته از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده و جلسه استیضاح در روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار