کد خبر: ۱۰۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
رئیس جمعیت هلال احمر درمیان خبر داد؛
بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر درمیان گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری قهستان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار بوده که طی آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

پیشرفت ۶۰ درصدی پایگاه امداد و نجات قهستان در شهرستان درمیان

به گزارش آرانیوز  محسن حسین زاده ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری قهستان که با حضور فرماندار درمیان و جمعی از مسئولان ادارات خدمت رسان انجام شد، بیان کرد: این پروژه با زیربنای ۲۱۸ متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه تاکنون در راستای احداث این پروژه بیش از یک میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین هزینه شده است، گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی طرح طی آینده‌ای نزدیک به اتمام برسد.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به اهمیت فعالیت پایگاه‌های امداد و نجات، بیان کرد: ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات تضمینی برای سلامت شهروندان و مسافران خواهد بود تا در صورت بروز هر گونه حادثه در کمترین زمان ممکن خدمات امداد و نجات به حادثه دیدگان ارائه شود.

وی با بیان اینکه با فعالیت این پایگاه ارائه خدمات به کار بردان جاده‌ای که نیازمند خدمات امدادی باشند، بسیار مطلوب‌تر خواهد بود، اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای امدادی و نجاتگران به لحاظ جسمی و علمی از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند که این امر در بهبود روند امدادرسانی‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار