کد خبر: ۱۰۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مردم در روز قدس امسال همچون گذشته بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مشکلات اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد.

گودرزی: ملت ایران در روز قدس امسال نیز بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش آرانیوز عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی روز قدس امسال گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، همچون سال‌های قبل پرشور و با همبستگی حضور یافتند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد و این حضور نشان‌دهنده عمق بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم ما بود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران همواره در موقعیت‌های خاص در طول سال‌های پس از انقلاب، در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند و روز قدس امسال نیز یکی از این موقعیت‌ها است.

گودرزی خاطرنشان کرد: مردم همواره نشان داده‌اند که درک درستی از مسائل راهبردی نظام دارند و همواره در صحنه‌ها حضور به موقع داشته‌اند.

وی افزود: مردم هیچ‌گاه فریب دلسوزی ظاهری دشمن را در قبال مردم ایران نمی‌خورند و می‌دانند که پشت سر این دلسوزی ظاهری دشمن به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی نه‌تنها به دنبال نابودی ایران، بلکه به دنبال از بین بردن جهان اسلام است و می‌خواهد که هیچ نشانه‌ای از اسلام واقعی در کشورهای مختلف وجود نداشته باشد که این موضوع را ملت ایران به خوبی درک می‌کند.

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار