کد خبر: ۱۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
رئیس کل دادگستری گلستان:
گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اکثر سرقت های ثبت شده در گلستان در زمره سرقت های خرد و توسط معتادان انجام می شود.

اکثر سرقت‌های خرد گلستان توسط معتادان انجام می شود

به گزارش آرانیوز حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان ظهر سه شنبه در صدر هیئتی از مسئولان ارشد قضائی استان با حضور در مسجد جامع نوکنده، مسائل و مشکلات مربوط به حقوق عامه را در این حوزه بررسی کردند.

حیدر آسیابی افزود: ملاقات‌های مردمی در همه حوزه‌های قضائی و با هدف شنیدن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هر منطقه و پیگیری حل این مشکلات در قالب پرونده حقوق عامه برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: به منظور افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در نوکنده، یک شعبه جدید در این بخش قضائی تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه این دیدار خواستار مشارکت مردم برای پیشگیری از وقوع جرم شد و گفت: استفاده از نگهبان محلات در فصل برداشت محصولات کشاورزی و باغی می‌تواند میزان سرقت در این منطقه را کاهش دهد.

آسیابی ادامه داد: بیشتر سرقت‌های ثبت شده در استان، سرقت‌های خرد هستند که عموماً توسط معتادان انجام می‌شود.

وی افزود: معتادان برای تأمین یک وعده موادمخدر خود دست به سرقت می‌زنند و افزایش ظرفیت مراکز نگهداری و بازپروری معتادان در استان ضرورت دارد.

پرسه سگ‌های ولگرد در شهر، کمبود آب آشامیدنی، سرقت محصولات کشاورزی، قطع درختان و دفع فاضلاب‌های شهری بیشترین مشکلات طرح شده مردم بود که رئیس کل دادگستری استان پیگیری این مشکلات را در قالب پرونده حقوق عامه وعده دادند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار