کد خبر: ۱۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
شهردار سنندج خبر داد؛
سنندج- شهردار سنندج گفت: هفت پارک بزرگ‌مقیاس با هدف افزایش میانگین بهره‌مندی از سرانه فضای سبز در شهر سنندج احداث می‌شود.

احداث ۷ پارک بزرگ‌ مقیاس در سنندج

به گزارش آرانیوز ، سیدانور رشیدی روز پنج شنبه در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: توجه به حوزه سرمایه‌گذاری به عنوان یک اولویت در سال گذشته در مجموعه شهرداری مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا ۳۰ پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، گردشگری و …تعریف شد که بخشی از آنها امسال وارد فاز اجرا خواهد شد.

وی از احداث هفت پارک در مقیاس‌های بزرگ در سطح شهر با هدف افزایش میانگین بهره‌مندی از فضای سبز خبر داد و گفت: مقدمات کار فراهم شده و طراحی‌های لازم برای اجرای این پروژه‌ها صورت گرفته است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مهم در سنوات گذشته در شهرداری سنندج عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایایی کارکنان این نهاد بود که خوشبختانه در سال گذشته با تلاشی که صورت گرفت، توانستیم در زمینه بروزرسانی حقوق پرسنل و همچنین پرداخت بخش زیادی از مطالبات برزمین مانده پیمانکاران اقدامات اساسی انجام دهیم.

رشیدی از همراهی و همکاری شورای ترافیک در تصویب پروژه‌های ارائه شده شهرداری تقدیر کرد و گفت: با تصویب چندین کلان پروژه عمران شهری امسال سال عمرانی برای شهرداری سنندج خواهد بود.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها از جمله تعریض پل قشلاق، اجرای ۳ تقاطع غیرهمسطح و … در کل سطح شهر توزیع شده است که اجرای آن تأثیر بسزایی در کاهش مشکلات ترافیکی و روانسازی ترافیک در سطح شهر خواهد داشت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار