کد خبر: ۱۰۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش پراکنده برف در جاده دندی-تخت سلیمان و بارش پراکنده باران در دیگر مناطق استان آغاز شده است که از امشب بر شدت بارندگی ها افزوده می شود.

بارش ها در زنجان شدت می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با آرانیوز به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان ابری بوده و بارش باران و برف مناطق مختلف را فرا گرفته است.

وی ابراز کرد: با توجه بارش باران احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

رحمان نیا افزود: با ورود سامانه بارشی، بارش پراکنده برف در جاده دندی-تخت سلیمان و بارش پراکنده باران در دیگر مناطق استان آغاز شده است که از امشب بر شدت بارندگی ها افزوده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش بد شدید تمام مناطق مختلف استان را فرا گرفته و شهروندان در حد ممکن در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا همچنین از افت شدید دما در استان خبر داد و بیان داشت: دمای هوای استان تا روز یکشنبه سردتر می‌شود.

وی افزود: احتمال بروز شرایط و درجه حرارت‌های بحرانی (بروز یخبندان‌های ۳ تا ۹ درجه زیر صفر) در مراحل مختلف گلدهی درختان میوه از مرحله نوک سبزی و قرمزی تا مرحله تمام گل وجود دارد.

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار