کد خبر: ۱۰۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان مطرح کرد؛
خرم‌آباد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به شبکه ملی اطلاعات تا پایان امسال خبر داد.

اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش آرانیوز، مجتبی صارمی در سخنانی، اظهار داشت: از مجموع هزار و ۵۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار لرستان تاکنون ۸۴ درصد به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

وی گفت: بر اساس برنامه تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، عنوان کرد: سیاست دولت مردمی در همان ابتدای کار توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار و دورافتاده بود که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان در همین راستا تأمین پوشش ارتباطی مطلوب برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار را در دستور قرار داد، به گونه‌ای که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شده است و با همکاری مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای ارتباطی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

صارمی، افزود: اجرایی این پروژه نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران این مناطق و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی و اشتغال و توسعه اقتصاد دانش بینیان به همراه خواهد داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار