کد خبر: ۱۰۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
استاندار خراسان شمالی:
بجنورد _ استاندار خراسان شمالی گفت: معدن آلبلاغ به عنوان قطب اقتصادی قوی در سرب و روی محسوب می شود و به زودی راه اندازی خواهد شد.

به زودی معدن آلبلاغ راه اندازی می‌شود

به گزارش آرانیوز، محمدرضا حسین نژاد صبح جمعه در گفتگو با رادیو اقتصاد اظهار داشت: ظرفیت‌های قوی در حوزه‌های صنعت، معدن و گردشگری را برای سال جدید به مرحله تولید خواهیم رساند تا گامی در جهت تحقق شعار سال باشد.

استاندار خراسان شمالی در خصوص ظرفیت‌های جدید اقتصادی استان برای سال جدید افزود: خراسان شمالی قطب کشاورزی و دامپروری است لذا زنجیره فرآورده‌های لبنی و گوشت از جمله ظرفیت‌های مهم در صنعت غذا است.

وی خاطرنشان کرد: معدن آلبلاغ به عنوان قطب اقتصادی قوی در سرب و روی است که با فولاد وارد مذاکره شدیم و به زودی این معدن راه اندازی خواهد شد.

حسین نژاد گفت: همچنین ۴۰ صنایع راکد در سال گذشته راه اندازی و احیا شد و برای سال جدید این روند را با هدف رشد تولید ادامه خواهیم داد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان به مسافران و زائران گفت: تاکنون ۶ میلیون مسافر به استان تردد داشته اند و برپایی سیاه چادر با هدف معرفی استان هم موجبات شور و نشاط را فراهم کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار