کد خبر: ۱۰۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
مدیرکل راهداری گیلان خبر داد؛
رشت - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از ثبت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای گیلان خبر داد و گفت: این آمار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای استان گیلان ثبت شده است.

ثبت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی گیلان

غلامعلی نیک فهم در گفتگو با آرانیوز ، با اشاره به قرار گیری در روزهای پایانی سفرهای نوروزی، اظهار کرد: موج پایانی سفرهای نوروزی و تردد خودروهای مسافرین به گیلان همچنان شلوغ، پرحجم و سنگین است.

وی از ثبت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در محورهای گیلان خبر داد و افزود: این آمار از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای استان گیلان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو به این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو از محورهای استان گیلان خارج شدند.

نیک فهم از افزایش ۱۱ درصدی ورودی مسافران نوروزی به گیلان خبر داد و بیان کرد: بر اساس داده‌های آماری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲ درصدی در خروج از استان هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۷۰۸ هزار و ۵۰۰ خودرو صورت گرفته، افزود: طبق گزارش داده‌های آماری محور رامسر - چابکسر با ورود ۴۴۵ هزار خودرو جایگاه بعدی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت - قزوین با میزان تردد ۴۸۲ هزار خودرو صورت گرفته، اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور امامزاده هاشم - سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۵۰۰ خودرو بوده است.

نیک فهم با بیان اینکه متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۸۰۲ وسیله نقلیه در ساعت است، گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز جمعه، ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۹۴۷ وسیله نقلیه در ساعت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار