کد خبر: ۱۰۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
سرپرست منابع طبیعی گیلان خبر داد؛
رضوانشهر - سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از مجروح شدن دو مأمور منابع طبیعی هنگام مأموریت در منطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر خبر داد و گفت: یکی از ۳ قاچاقچی ضارب دستگیر شد.

مجروح شدن ۲ مأمور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب

سرخوش کرم زاده در گفتگو با آرانیوز با تاکید بر مبارزه جدی با قاچاقچیان چوب، اظهار کرد: برخورد با قاچاقچیان چوب در اولویت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان قرار دارد.

وی از مجروح شدن ۲ مأمور منابع طبیعی رضوانشهر هنگام مأموریت در منطقه رودبار سرای این شهرستان خبر داد و افزود: این ۲ مأمور وظیفه شناس در حال مبارزه با ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه این افراد هیچ مجوزی برای قطع درخت و حمل چوب نداشتند، گفت: مأموران یگان حفاظت یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند، اما ۲ قاچاقچی دیگر با به کارگیری سلاح سرد (اره دستی و داس)، مأموران منابع طبیعی را مجروح کرده و از محل درگیری متواری شدند.

کرم زاده با بیان اینکه حال عمومی یکی از مأموران مساعد است، اضافه کرد: مأمور دیگر منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان برای درمان بیشتر به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری با دستور قضائی ادامه دارد، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف زمین‌های ملی و قاچاق چوب با سامانه‌های امداد جنگل و مرتع به شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار