کد خبر: ۱۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
معاون استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد؛
بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از طبس با جاذبه‌های کم نظیر گردشگری به عنوان قطب گردشگری خراسان جنوبی یاد کرد.

طبس قطب گردشگری خراسان جنوبی

به گزارش آرانیوز علیرضا عباس زاده ظهر یکشنبه به همراه شاه وردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، معاونین فرمانداری ویژه طبس، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها از فعالیت‌های و برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طبس بازدید کردند.

زیارت آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع)، بازدید از ظرفیت‌های اسکان و امکانات آستان مبارک، بازدید از هتل‌ها و مراکز گردشگری، بازدید از باغ گلشن و سایر کمپ‌های اسکان موقت و … از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این بازدید گزارشی از اقدامات و برنامه‌های ستاد سفر شهرستان طبس ارائه داد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل به استقبال عید نوروز رفته اند و مردم خونگرم و مهمان نواز شهرستان طبس هم آماده میزبانی از زائران، گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز طبس را قطب گردشگری استان معرفی کرد و ظرفیت‌های این شهرستان را بی نظیر دانست که نیاز به توجه بیشتر دارد.

علیرضا عباس زاده گفت: طبس در ایام عید نوروز میزبان تعداد بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی است و مردم فهیم شهرستان طبس به خوبی از گردشگران و مسافران میزبانی می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار