کد خبر: ۱۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
سید احمد موسوی گفت: رسانه های پیگیری کنند، چگونه سرمایه برخی ها در چند سال اخیر چند برابر شده است.

 سید احمد موسوی: رسانه ها چند برابر شدن سرمایه برخی ها را پیگیری کنند

به گزارش خبرنگار آرانیوز حوزه خوزستان، دکتر سید احمد موسوی در نشست صمیمی با جمعی از مردم اهواز با اشاره به تاریخچه درخشان استان خوزستان اظهارداشت: خوزستان و اهواز سرافراز در گذشته شهید تقدیم انقلاب کرده و همچنان نیز شهید می دهیم تا ارزش ها در جامعه حاکم باشد و ضد ارزش ها با قبح شکنی، فضای جامعه را آلوده نکنند.
 
وی با تأکید بر حضور نخبگان در تصمیم گیری های کلان استان افزود: حضور نخبگان، نقش آفرینی بانوان و تغییر برخی از قوانین در بالندگی همه جانبه استان نقش به سزایی خواهند داشت.
 
موسوی با بیان اینکه باید حمیت های نامعقول را کنار گذاشت ادامه داد: زنان ما در خوزستان که برتر از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) نیستند؛ این دو بانوی بزرگ اسلام همواره در جهت وظایف شرعی، سیاسی و فرهنگی خود در جامعه نقش آفرینی کردند. بانوان خوزستانی نیز از توانمندی های بسیاری برخوردارند که میتوان از آنها در جای خود استفاده کرد.
 
معاون سابق رئیس جمهور با اشاره به فضای دوقطبی اقتصادی خوزستان و به ویژه اهواز بیان داشت: وجود اختلاف طبقاتی شدید در جامعه باید شفاف سازی شده و تبیین شود چه کسانی به افزایش این اختلاف کمک می کنند. رسانه ها باید پیگیری کنند که برخی افراد چگونه و از چه راهی سرمایه های خود را چند برابر می کنند.
 
وی افزود: با همه وجود معتقدم که با همدلی می توان کارها را پیش برد. مقام معظم رهبری نیز همیشه به عنوان قطب نمای حرکت ما بوده تا از مسیر صحیح خارج نشویم.
 
دکتر موسوی در پاسخ به این سوال که چرا در یک دوره نمایندگی مجلس را رها کرده و به دولت رفتید اظهارداشت: افراد بسیاری قبل و بعد از سید احمد بودند که به دولت رفتند مانند آقایان متکی، حاج بابایی و مصری، دانش جعفری و چند نفر دیگر که از مجلس به دولت رفتند.
 
وی تصریح کرد: معمولا مجمع نمایندگان استانها از رئیس جمهور در خواست می کنند تا یکی از اعضاء را به دولت ببرد؛ هنگامی که پیوستن به دولت به بنده پیشنهاد شد با نخبگان، علما و مردم این قضیه را در میان گذاشته و اکثریت با رفتن بنده به دولت موافق بودند. در مجلس نیز دو سوم نمایندگان با رفتن بنده به دولت موافقت کردند.
 
رئیس سابق سازمان حج و زیارت ادامه داد: هنگامی که به دولت رفتم در ریاست جمهوری دفتری را برای بررسی مستقیم مشکلات مردم خوزستان راه اندازی کردم و حاج صالح کاظمی نیا که از افراد با سابقه استان بود را مسئول آن دفتر قرار دادم؛ بودجه فراوان، دفاع و بیان محرومیتها گرفتن مجوز راه اندازی مرز چذابه و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم برخی از خدمات بنده به استان در دوره معاونت ریاست جمهوری بود. همچنین با رفتن بنده به دولت یک کرسی خالی برای مردم خوزستان در مجلس ایجاد شد. در سازمان حج و زیارت نیز از نیروهای خوزستانی استفاده کردم.
 
وی با اشاره به حرف ها و شایعات مخالفان بیان داشت: متأسفانه مخالفان وقتی نتوانستند در بعد اخلاقی و آلودگی اقتصادی نکته ای پیدا کنند گفتند که نوع عکس گرفتن و ژست های تبلیغاتی سید احمد شبیه به فلان شخص است تا از این طریق بتوانند ضربه ای وارد کنند که این برای مهم نیست، تنها سرباز رهبر بودن برای مهم است.
 
موسوی در پاسخ به این سوال که در دوره نمایندگی اش چه کارهایی انجام داده گفت: در دورانی که توفیق حضور در مجلس را داشتم در کمسیون های مختلفی مانند کمیسیون حقوقی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خدمت می کردم. همواره در کنار مدیران قوی ایستادم. برق رسانی به روستاها، پیگیری احداث دو پل و یک بیمارستان در اهواز، بهسازی جاده های اهواز و بسیاری از پیگیری های مردم اهواز، از خدمت های بنده به مردم بود؛ اگرچه کارهای اجرایی کار نماینده نیست.
 
وی تصریح کرد: من معصوم نیستم و اگر اشتباهاتی داشته باشم اشتباهات خود را قبول می کنم و در جای خود نسبت به اشتباهاتم عذرخواهی می کنم اما مردم باید بدانند که نمره هیچ کس بیست نیست چراکه هیچ یک از کاندیداها و نمایندگان معصوم از خطا و اشتباه نیستند. نماینده نمی تواند همه مشکلات را برطرف کند.
 
سفیر سابق ایران در سوریه ادامه داد: همواره درپی تربیت نیرو و کادر سازی برای نظام بوده ام و بر آن تأکید داشتم، استان خوزستان متخصصان زیادی دارد و باید از این ظرفیت نیروی نخبه نیز استفاده کرد.
 
سید احمد موسوی گفت: هیچگاه در مجلس به دنبال جناح بازی و سیاسی کاری نبودم؛ در مجلس سوم همه چپ گرا بودند اما گفتم که چپ گرا نیستم؛ در مجلس چهارم نیز بلعکس آن؛ گفتم راست گرا نیستم. راه حل برطرف کردن مشکلات استان، پیوستن به جناح های سیاسی نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز برخی ها ناخواسته در زمین آمریکا بازی می کنند؛ نباید به دشمنان اجازه سوء استفاده داد و مردم خوب این را می دانند.
p1k_img_8751.jpg
kx6o_img_8753.jpg
ql94_img_8756.jpg
 
fy8a_img_8761.jpg
h6lj_img_8762.jpg

2yw0_img_8760.jpg

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار