کد خبر: ۱۰۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
مدیرکل کمیته امداد گلستان خبرداد؛
گرگان- مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به برپایی۴۲۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، گفت: از ابتدای سال تاکنون هشت هزار سری جهیزیه بین مددجویان گلستان توزیع شده است.

برپایی۴۲۰ پایگاه نیکوکاری در گلستان/ ۸ هزار سری جهیزیه توزیع شد

به گزارش آرانیوز عیسی بابایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون هشت هزار سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به نوعروسان گلستان اعطا شده و ۱۴۰ فقره پرداخت نقدی هم از محل کمک های مردمی به آنها انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه مستمری پرداختی به مددجویان این نهاد در نیمه دوم امسال حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است، افزود: ماهانه بیش از ۸۵ میلیارد تومان مستمری به افراد و خانواده های تحت پوشش پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همه مددجویان مشمول این نهاد از چتر خدماتی کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند می شود و تلاش می کنیم در سال جدید هم افزایش قابل توجه ای در این زمینه داشته باشیم.

بابایی گفت: حمایت از مددجویان سالخورده و استمرار حمایت های مالی و درمانی از آنها از جمله رویکردهای کمیته امداد است اما در خصوص سایر مددجویان به دنبال توانمندسازی آنها هستیم و در این بین توجه به وضعیت زنانی که هسران آنها فوت کرده اند در صدر اقدامات قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار کرد: سطح درآمدی خانوارهای زیر چتر حمایتی کمیته امداد گلستان بسیار اندک بوده و نزدیک به ۳۰ درصد جامعه تحت پوشش کمیته امداد استان از دهک ها هفت و هشت هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز نیکوکاری، گفت: ۴۲۰ پایگاه از جمله ۴۰ پایگاه در میادین اصلی مراکز شهرستان ها، ۳۶۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰ دفتر کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی فعال می شوند.

بابایی بیان کرد: جشن نیکوکاری در روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در میادین اصلی، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و در روز جمعه ۱۲ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه استان گلستان برپا می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار