کد خبر: ۱۰۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
رئیس کمیته فرهنگی کنگره ۳۴۰۰ شهید:
اردبیل-رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی پیگیر تامین اعتبار کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید از سازمان های متبوع باشند.

دستگاه‌های فرهنگی پیگیر تامین اعتبار کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید باشند

به گزارش آرانیوز امیر رجبی ظهر شنبه در جلسه کمیته فرهنگی و هنری با اشاره به برگزاری برنامه‌های باشکوهی در شأن و منزلت شهدای والا مقام، اظهار کرد: در این راستا لازم است دستگاه‌های فرهنگی پیگیر تأمین اعتبار کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید از سازمان‌های متبوع باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی عضو این کمیته بر حسب مأموریت سازمانی خود قطعاً برنامه‌های متنوعی را در راستای این کنگره انجام می‌دهند، گفت: همکاری و هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی در سیاستگذاری، و هماهنگی برنامه‌های مختلف جهت انسجام و وحدت رویه در برنامه‌های مصوب در این کمیته از اولویت کاری ما در این کمیته فرهنگی است.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کمی که تا برگزاری کنگره داریم لازم است دستگاه‌های عضو این کمیته جهت تهیه و ارسال گزارش ماهانه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده به منظور انعکاس به دبیرخانه مرکزی کنگره اقدامات لازم را به عمل آورند.

رجبی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال مفاهیم ارزشمند و والای این فرهنگ متعالی به جوانان آن هم با زبان و ابزار هنر از مهمترین وظایف این کمیته فرهنگی و هنری است.

وی از کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان با عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان یاد کرد و گفت: برگزاری این کنگره در استان دارالارشاد اردبیل به زودی تحقق خواهد یافت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار