کد خبر: ۱۰۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
استاندار مرکزی تأکید کرد؛
اراک-استاندار مرکزی گفت: حذف دلالان از بازار گوشت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در استان مرکزی به همراه داشته و باید زمینه حذف دلالان در این زمینه فراهم شود.

ضرورت حذف دلالان از بازار گوشت

به گزارش آرانیوز ، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت اظهار داشت: حذف دلالان از بازار گوشت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در استان مرکزی به همراه داشته و باید زمینه حذف دلالان در این زمینه فراهم شود چراکه این افراد در افزایش قیمت‌ها تأثیر داشتند.

وی با اشاره به اهمیت تولید مرغ در استان و نظارت بر قیمت گذاری مرغ گفت: قیمت مرغ در استان باید به گونه‌ای انجام شود که مرغداران متضرر نشده و تولید نیز متوقف نشود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تأمین نهاده‌ها از جمله وظایف مهم وزارت جهاد کشاورزی بوده، افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید در راستای رفع دغدغه تولیدکنندگان به وعده‌های خود عمل کند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت فرمانداران در برنامه‌های پایان سال گفت: فعالیت فرمانداران شهرستان‌های این استان از ابتدای اسفندماه برای نظارت بر بازار، جاده، اسکان مسافران و اجرای طرح‌های نوروزی به صورت شبانه روزی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار