کد خبر: ۱۰۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
فرماندار ویژه آمل:
آمل-فرماندار ویژه آمل از برگزاری هفتمین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: ۱۰۹ فرصت سرمایه گذاری دسته بندی شده است.
۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در آمل دسته بندی شد
به گزارش آرانیوز، سید عباس حسینی شامگاه سه شنبه در نشست خبری هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان‌های آمل، نور و محمودآباد با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: این همایش فرصت بسیار مناسب برای شناسایی و احیای ظرفیت‌های مغفول مانده است.
حسینی با اعلام اینکه در همه شهرهای مازندران یک بسته سرمایه گذاری در خدمت علاقمندان قرار گیرد تا مسیر برای انواع قرارداد، تنوع و قابلیت باز باشد، تصریح کرد: در شهرستان آمل حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری به مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان دسته بندی شده است.
وی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مازندران، افزود: این همایش با مشارکت واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران برای شهرهای آمل، نور و محمودآباد برگزار می‌شود تا مهمترین دستاوردها در همایش سراسری سرمایه گذاری مازندران که ابتدای سال آینده برپا می‌شود به ترویج گفتمان اقتصادی در استان کمک کند.
فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه امید داریم فراخوان و حضور سرمایه گذاران شهرهای مختلف مازندران به میزبانی آمل تبدیل به یک اتفاق مطلوب برای استان شود، یادآور شد: تشکیل میز تخصصی مدیریت سبد سرمایه گذاری در آمل از مهمترین دستاوردهای همایش خواهد بود تا براساس حجم سرمایه گذاری، میزان پیشرفت و اثرگذاری در حوزه‌های اشتغال و مباحث اجتماعی رصد شود.
وی با اشاره به فعالیت در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: در تعدادی از حوزه‌ها همانند میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ۱۳ فرصت، جهاد کشاورزی ۱۴ فرصت، صنعت و معدن ۳۰ فرصت، شهرداری‌ها پنج فرصت، شیلات پنج فرصت و امور آب ۶ فرصت شناسایی شد همچنین در بخش مراکز رشد، برق منطقه‌ای، تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی فرصت‌هایی وجود دارد تا مرحله به مرحله ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی در اجرای پروژه‌ها تأمین منابع مالی است، خاطرنشان کرد: به همین منظور همکاری تنگاتنگ با دفتر بورس منطقه‌ای و هلدینگ ها از اهداف اصلی است همچنین از ویژگی‌های ممتاز همایش حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده، صندوق پژوهش فناوری است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار