کد خبر: ۱۰۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
رئیس تعزیرات حکومتی آستارا:
آستارا- رئیس تعزیرات حکومتی آستارا گفت: اصناف و متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان ۴۳۹ میلیون و پانصد هزار تومان در یک ماه گذشته جریمه نقدی شدند.

متخلفان صنفی در آستارا بیش از ۴۳۹ میلیون تومان جریمه نقدی شدند

به گزارش آرانیوز مهدی جعفرزاده عصر سه‌شنبه در کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار آستارا اظهار کرد: ورودی پرونده‌های شعبه‌های تعزیرات حکومتی در حوزه کالا و خدمات در یک ماه گذشته ۸۲ مورد بود که ۷۴ مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا گفت: اصناف و متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان ۴۳۹ میلیون و پانصد هزار تومان در یک ماه گذشته جریمه شدند.

وی افزود: حکم همه پرونده‌ها صادر و اجرا شده است و میزان عملکرد این حوزه ۹۲ درصد و مبلغ محکومیت ۷۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا تصریح کرد: در زمینه قاچاق کالا و ارز نیز ۲۶ پرونده تشکیل شده که از این تعداد برای ۲۱ پرونده رأی صادر شد و ۲ نفر نیز راهی زندان شدند.

جعفرزاده ادامه داد: میزان عملکرد در این حوزه ۸۸ درصد و مبلغ محکومیت ۱۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

وی بیان کرد: ۲ پرونده نیز در شعبه‌های بدوی تعزیرات حکومتی آستارا رسیدگی شد که ارزش آنها ۲۴۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا اضافه کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه گشت ویژه داروخانه‌ها با همکاری اداره صمت، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان راه‌اندازی شد و پس از رسیدگی به تخلف‌ها آرای صادر و اجرا گردید.

جعفرزاده به شکایت مردم از چند نانوایی مبنی بر گران‌فروشی خمیرمایه اشاره کرد و گفت: فشار گران‌فروشی خمیرمایه در نهایت به مردم وارد می‌شود و موجب نارضایتی می‌گردد، از این رو هیچ‌گونه مماشاتی با افراد متخلف صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: اگر مسئولان مربوطه جدیتی برای نظارت و بازرسی بر فعالیت نانوایی‌ها داشته باشند می‌توانند نسبت به تعیین یک شخص به عنوان مسئول بازرسی اقدام کنند تا روزانه با تشکیل تیم بازرسی کار سرکشی و نظارت بر نانوایی‌ها انجام شود.

رئیس تعزیرات حکومتی آستارا تاکید کرد: مردم در صورت نارضایتی از شرکت یا صنفی که در حال تخلف هستند می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیک ۱۳۵ موضوع را به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار