کد خبر: ۱۰۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
براساس داده های ثبت شده در سامانه رصد؛
زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس داده‌های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، امسال برای ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر در این استان شغل ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان به ۳۶ هزار نفر رسید

به گزارش آرانیوز، حامد آرامش پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان؛ افزود: اطلاعات ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر به عنوان شاغل جدید از سوی دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده که سهم کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد برکت و صنعت، معدن و تجارت در آمار اعلامی بیشتر است.

وی افزود: تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان برای سال جاری، ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر است که در قیاس با ۳۶ هزار و ۴۱۱ نفر، رشد ۱۲۹ درصدی اشتغالزایی در استان را نشان می‌دهد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال ادامه داد: چهار شرکت و مرکز کارآفرینی طرف قرارداد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرایند صحت سنجی و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده دستگاه‌های اجرایی را بر عهده دارند و این فرایند طی سه مرحله پیامکی، تماس تلفنی و نظارت میدانی انجام می‌شود.

آرامش گفت: همچنین در ۱۱ ماهه سال جاری، ۸۳۱ طرح مشاغل خانگی در استان تسهیلات دریافت کردند که یک هزار و ۲۱۳ نفر اشتغالزایی به همراه داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار