کد خبر: ۱۰۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه چهارمین محموله استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام شد، گفت: کمک‌های مردمی استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده خوی به بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال رسید.
چهارمین محموله استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده خوی اعزام شد

به‌گزارش آرانیوز از اراک، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه اعزام چهارمین محموله استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده خوی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده منطقه خوی، اظهار داشت: سپاه و بسیج برای رفع مشکلات مردم در منطقه خوی تمام قد پای کار ایستاده است به طوری که با ورود سپاه و بسیج علاوه بر شتاب خدمت‌رسانی به مردم روند رفع مشکلات مطلوب است.

وی افزود: مردم استان مرکزی مانند حوادث گذشته بار دیگر فرهنگ مومنانه را در کمک به هموطنان خود در خوی نشان دادند و خوش درخشیدند و امروز چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان مرکزی به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال شد که این امر به همت والای مردم، خیرین، سپاه و بسیج در استان مرکزی انجام پذیرفت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه گروه‌های جهادی آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به منطقه زلزله‌زده خوی را دارند، تصریح کرد: کمک‌های مردمی استان مرکزی به منطقه زلزله‌زده خوی تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال بوده است و تا زمانی که مردم این منطقه نیاز به ارسال کمک داشته باشند این کمک‌ها ادامه دارد و از هیچ امری دریغ نمی‌شود.

کریمی بیان کرد: روزانه بیش از 6 هزار پرس توسط موکب‌های استان مرکزی در منطقه زلزله‌زده خوی تهیه و توزیع می‌شود و مردم استان مرکزی می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در سطح استان تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در راستای کمک به مردم منطقه زلزله‌زده خوی از ساعات ابتدایی آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی اعلام کرد و خوشبختانه به همت مردم، خیرین، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌ها تاکنون اقدامات قابل توجه و کمک‌های خوبی ارسال شده و با همه توان آمادگی خود برای استمرار کمک‌رسانی را اعلام می‌کنیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار