کد خبر: ۱۰۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۷
در پیامی مشترک انجام شد؛
گرگان- علی‌محمد زنگانه استاندار و آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان با صدور بیانیه‌ مشترک از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

دعوت از مردم گلستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش آرانیوز  استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان از مردم برای حضور در راهپیمایی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه مشترک که عصر پنجشنبه منتشر شدهشده، آمده است: شجره طیبه‌ای که امروز طلیعه چهل و پنجمین فجر آن را جشن می‌گیریم، ماحصل تلاش زنان و مردانی است که روزگاری از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به زعامت امام خمینی (ره) در حالی که رقم خود که تمامی ایادی استکبار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم منحوس پهلوی حمایت کردند تا منافع آنان در این سرزمین حفظ شود.

این بیانیه مشترک می‌افزاید: به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب خیز بلندی بود که ملت ایران برداشت تا خود را از ذلت وابستگی و عقب‌ماندگی نجات بدهد.

در ادامه این بیانیه نوشته شده: ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سند آزادی خود، از چنگال بیگانگان را امضا کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی الهام بخش تمامی مردم آزادی خواهان در سراسر دنیا بود و امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی سربلند، منادی حقانیت و دفاع از مظلومان است.

در این بیانیه از مردم گلستان دعوت شده با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت کنند تا به جهانیان ثابت شود در مسیر ایران استوار همچون همیشه ایستاده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها