کد خبر: ۱۰۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
دادستان اردبیل:
اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با هدف اطلاع‌رسانی به مردم زمان‌بندی و شمارش معکوس برای پروژهای شهری در نظر گرفته شود.

زمان‌بندی و شمارش معکوس در پروژه‌های شهری مدنظر باشد

به گزارش آرانیوز  سیدعبدالله طباطبایی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی اردبیل با بیان اینکه لازم است برای پروژه‌ای شهری زمان‌بندی و شمارش معکوس در نظر گرفته شود، اظهار کرد: زمانبندی منجر به سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها می‌شود و شهرداری اردبیل دقیقاً سرعت را در پل سردار سلیمانی پیش رو داشت که در مدت زمان کوتاه این پل را تکمیل و تحویل شهروندان داد.

وی افزود: متأسفانه در بحث پل قدس شاهد بی‌برنامگی در سال‌های گذشته بودیم که خوشبختانه شهرداری فعلی با روی کار آمدن، اتمام پل قدس را نیز در دستور کار قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه باید جهت یکپارچه‌سازی شهر و توسعه متوازن تلاش کنیم، افزود: در ابتدا باید تلاش کنیم تا عناوینی همانند مناطق سیزده‌گانه و حاشیه شهر را حذف کنیم و این در صورتی انجام می‌گیرد که توسعه تمامی مناطق به‌صورت متوازن در نظر گرفته شود.

طباطبایی ادامه داد: با تصویب طرح ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل در حوزه فضای سبز اقدامات مطلوبی صورت خواهد گرفت که خواسته ما از شهرداری این است این تصمیمات روی کاغذ نماند و به موقع اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: باید ارتقای جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل مدنظر شهرداری و سایر دستگاه‌ها باشد تا بتوانیم شهر را به سمت پیشرفت و رشد ببریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار