کد خبر: ۱۰۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
فرمانده پلیس راه استان قزوین:
قزوین- فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر دمای هوا در راه‌ها بسیار پایین بوده و سطح راه‌های استان بسیار لغزنده است که می‌تواند موجب واژگونی خودروها شود.

تمام محورهای استان قزوین لغزنده است

به گزارش آرانیوز سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در حال حاضر بارش‌ها در محورهای استان قطع شده و وضعیت ترافیک در محورها عادی است، اما به‌دلیل سنگینی بارشی که امروز اتفاق افتاده، پدیده وزش باد را داریم که موجب کولاک می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دمای هوا در راه‌ها بسیار پایین بوده و سطح راه‌های استان بسیار لغزنده است که می‌تواند موجب واژگونی خودروها شود.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر به‌صورت مقطعی در گردنه آوج، محدوده آبیک، محدوده کهک-دولت‌آباد در آزاد راه قزوین-زنجان، آزاد راه رشت-حسین‌آباد و محدوده تاکستان پدیده کولاک را داریم که این مسئله رانندگی را مخاطره‌آمیز کرده است.

وی بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در چنین شرایطی بپرهیزند، در صورت انجام سفرهای ضروری نیز احتیاط لازم را رعایت کرده و با حداقل سرعت حرکت کنند.

سرهنگ ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: محور نیکویه به‌دلیل حفظ ایمنی مسافرین عزیز تا صبح روز آینده مسدود بوده و دارای ممنوعیت تردد است، ابتدای این محور در محدوده ضیاءآباد و انتهای آن در محدوده کوهین است، در محدوده الموت شرقی و غربی نیز تردد صرفاً با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی تأکید کرد: رانندگان عزیز پیش از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً تجهیزات زمستانی، البسه گرم و جیره نیمروزی به همراه داشته باشند و به هیچ وجه بدون همراه داشتن امکانات لازم، اقدام به مسافرت نکنند.

این مسئول تصریح کرد: امروز چندین مورد تصادف در محورهای استان داشته‌ایم که از نوع خسارتی بوده‌اند، همکاران ما جهت خدمات‌رسانی به مسافرین عزیز در آماده‌باش کامل هستند و نمک‌پاشی نیز توسط همکاران راهداری در محورهای اصلی و آزادراه‌ها انجام شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار