کد خبر: ۱۰۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
مدیرکل تعاون گلستان:
گرگان- مدیرکل تعاون، کار و  رفاه اجتماعی گلستان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، ۱۹ طرح تعاونی استان گلستان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

۱۹ طرح تعاونی به مناسبت ایام الله دهه در گلستان افتتاح می شود

به گزارش آرانیوز ، حسینعلی خواجه مظفری ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، ۱۹ طرح تعاونی استان گلستان به افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در دهه فجر فجر امسال ۱۹ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۳۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۶ نفر و عضویت ۱۹۹ نفر در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات افتتاح می‌شوند.

وی افزود: شاخص ترین طرح قابل افتتاح، شرکت تعاونی ترکمن آق قلا با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۱۷ نفر است که در شهرک صنعتی پنج پیکر واقع شده و در زمینه تولید انواع کیسه‌های پلاستیکی، کیسه فریز، کیسه زباله و سفره پلاستیکی فعالیت می کند.

خواجه مظفری گفت: در استان گلستان بیش از سه هزار تعاونی مشغول به فعالیت هستند و ۵۶ هزار و ۷۶۴ نفر در این تعاونی ها عضویت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به مزایای ثبت شرکت تعاونی اشاره کرد و گفت: واگذاری اجرای پروژه‌ها و طرح‌های دولتی به شرکت‌های تعاونی در صورت دارا بودن شرایط مساوی طبق ماده چهار قانون تعاون، تامین قسمتی از سرمایه شرکت‌های تعاونی توسط وزارت تعاون و موسسات و شرکت‌های دولتی طبق ماده ۱۷ قانون تعاون تا ۴۹ درصد سرمایه آن شرکت تعاونی، تخفیف بیمه‌ای ۲۰ درصد، تخفیف مالیاتی ۲۵ درصد و در نظر گرفتن اعتبار بلاعوض برای تعاونی‌های فراگیر ملی از جمله مزایای بخش تعاون است.

نظرشما
پربازدیدها