کد خبر: ۸۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
گروه استان‌ها- استاندار کردستان گفت: فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان توسعه داده و کمیته‌های مختلف متناسب با برنامه‌های این ایام تشکیل شود.
ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان توسعه داده شود

به گزارش آرانيوز  از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان کردستان با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه این ستاد بیشتر به معرفی شود، اظهار داشت ظرفیت‌های استان برای توسعه برنامه‌های ستاد بازسازی بسیار زیاد است که می‌توان در همین راستا از ظرفیت معدن‌کاران و فعالان اقتصادی استفاده شود.

وی ایده راه‌اندازی موکب اهل سنت را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: یقیناً این اقدام بسیار بازخورد مثبتی خواهد داشت چراکه عزیزان اهل‌سنت نیز محب و دوستدار وقعی اهل‌بیت(ع) و در مناسبت‌ها و برنامه‌ها پای کار هستند.

استاندار کردستان با بیان اینکه حتماً به توسعه ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کمک خواهیم کرد، تصریح کرد: تجهیزات اداری و مکان مستقلی برای فعالیت‌های این ستاد در نظر گرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت رسانه ملی و خبرگزاری‌ها برای تبیین و پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های این ستاد در استان بیشتر استفاده شود، گفت: می‌توانیم در شورای اداری حمایت دستگاه‌ها از ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان را به عنوان یک دستور کار مطرح و مصوب کرده تا کارمندان ادراتی که تمایل به کمک دارند ماهانه و یا سالانه مبلغ مورد نظر از حسابشان کسر و به حساب ستاد واریز شود.

 

زارعی‌کوشا با بیان اینکه فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کردستان توسعه داده شود، یادآور شد: کمیته‌های مختلف متناسب با برنامه‌های این ایام تشکیل شود.

 

نظرشما
پربازدیدها