کد خبر: ۸۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضایی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان و صیانت از حقوق ایشان با هیچ فرد یا نهادی تعارف ندارد.

به گزارش آرانیوز از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی در بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان بروجن گفت: انجام کار جهادی و خدمت به مردم در ابتدای امر مستلزم هماهنگی و هم‌افزایی میان کارکنان است و در این مسیر مجموعه قضایی و اداری دادگستری باید به مثابه ید واحده برای مرتفع کردن مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم گام بردارند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: این وحدت و انسجام در بعد برون سازمانی در قالب تعامل و ارتباط میان دستگاه قضایی با سایر نهادها قرار می‌گیرد که باید بر اساس مسئولیت‌های هر نهاد تعریف و برای خدمت و پاسخ به مطالبات مردم عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان و صیانت از حقوق ایشان با هیچ فرد یا نهادی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: انعکاس این همکاری‌ها و توانمندی‌ها موجب جلوه‌گر شدن تصویر واقعی آرمان‌های انقلاب اسلامی نزد مردم است.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه در مسیر قانون و روند اجرای عدالت همه یکسان و برابر هستند، اظهار داشت: دستگاه قضایی رمز موفقیت خود را در اجرای عدالت قرار داده و همواره سعی کرده با انجام وظایف شرعی و قانونی امیدواری مردم به نظام و انقلاب را بیشتر کند.

وی یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه را اجرای سریع و دقیق احکام قضایی عنوان کرد و گفت: مسئولان قضایی باید اجرای احکام را به صورت دقیق و بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و حل سریع مشکلات مردم مورد توجه و نظارت خود قرار دهند. 

رئیس دستگاه قضایی استان در سخنان خود به موضوع تحریم‌ها و کمبود اعتبارات اشاره و اظهار کرد: مسئولان و مدیران قضایی در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش استان می‌بایست صرفه‌جویی و مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاران قضایی و اداری را برای استفاده بهینه از امکانات تشویق کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار