کد خبر: ۷۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: کارگروه رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا در استان هرمزگان تشکیل می شود.

به گزارش آرانیوز:مهدی دوستی در دیدار با جمعی از جانبازان استان هرمزگان، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی "صلی الله علیه و آله و سلم" و حضرت امام جعفر صادق "علیه السلام"، از ایثار، رشادت، جانفشانی و فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم آنان در راه دفاع از ایران اسلامی، آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران، تجلیل و قدردانی و از آنان به عنوان گنج و ثروت معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به خدمات رسانی و رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: خانواده‌های بزرگوار شهدا، جانبازان و ایثارگران با الگوگیری از سیره و روش بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری "سلام الله علیها" صبر فراوانی دارند که جای قدردانی دارد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تشکیل کارگروه رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار شهدا در استان هرمزگان، ضروری است و در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

دوستی تصریح کرد: جلسات این کارگروه باید به صورت ماهیانه از آبان‌ماه برگزار و رفع مشکلات این بزرگواران به صورت مستمر از طریق این کارگروه پیگیری و انجام شود.

وی، توجه به تامین اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران را بسیار مهم و اولویت کاری خود دانست و بر لزوم تکریم و حمایت از خانواده‌های بزرگوار شهدا، جانبازان و ایثارگران، تاکید کرد و همچنین خواستار تامین امکانات رفاهی مناسب برای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از سوی دستگاه‌های مسئول شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: روزهای سه‌شنبه در دیدار حضوری و چهره به چهره آماده گفت‌وگو و شنیدن دغدغه های مردم هستیم و از طریق پیام و تلفن نیز پاسخگوی مردم خواهیم بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار