کد خبر: ۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
بهارستان- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از آماده باش مدارس این شهرستان برای استقبال از ماه مهر و سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مصطفی کلانتری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه مدیران دوره متوسطه منطقه در جمع خبرنگاران در خصوص استقبال از آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس همه مدارس منطقه آماده استقبال از فصل دانایی و ماه مهر هستند.

کلانتری افزود: مراسم بازگشایی مدارس روز شنبه سوم مهر ماه در همه مدارس و مراسم نمادین زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد شهید آوینی با حضور مسؤلین شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همه ظرفیت و امکانات مورد نیاز جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور بدون دغدغه معلمان و دانش آموزان در مدارس به کار گرفته شده و همه کلاس‌های درس از روز شنبه در فضای شاد با حضور معلمان و دانش آموزان تشکیل می‌شود.

کلانتری در ادامه بیان کرد: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و ستاد مقابله با کرونا مقدمات تشکیل کلاس‌های حضوری به تدریج تا یکم آبان ماه فراهم خواهد شد و در صورت صلاحدید مراجع ذی صلاح کلاس‌ها با ظرفیت‌های معقول حضوری تشکیل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان عنوان داشت: کتاب‌های مقاطع مختلف تحصیلی به مدارس توزیع شده و به تدریج به دانش آموزان تحویل خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار