کد خبر: ۷۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما هر چه داریم از برکت دفاع مقدس و خون شهدا است و امیدواریم در همین راستا بتوانیم به نسل جدید خدمت کنیم.

به گزارش آرانیوز:سردار علی ملک شاهکوهی بعدازظهر دوشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونایی که در سطح کشور و استان ما وجود دارد همه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در هفته دفاع مقدس هزار و ۵۰ برنامه در سطح پایگاه، حوزه، نواحی و اقشار بسیج انجام می شود که ۳۵۰ برنامه شاخص آن مخصوص اقشار بسیج، ۶۵۰ برنامه مربوط به نواحی مقاومت بسیج و ۵۰ برنامه مربوط به معاونت ها و رده های سپاه استان است.

ملک شاهکوهی در تشریح برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس بیان کرد: ادامه رزمایش کمک های مومنانه، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای شهرستانی، یادواره شهید آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتاب خوانی، نهضت اهدا خون، افتتاح و بهره برداری پایگاه های بسیج، رونمایی از کتاب با موضوع ایثار و شهادت و غیره از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: در جهت ترویج ایثار و شهادت، ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و امیدواریم در همین راستا بتوانیم به نسل جدید خدمت کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار