کد خبر: ۷۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال در سال جاری برای اتمام و توسعه بیمارستان جدید شهرستان اشنویه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمدمهدی شهریاری ظهر جمعه در جریان بازدید از بیمارستان جدید اشنویه بر تسریع در روند اتمام بیمارستان اشنویه تاکید کرد و افزود: بیمارستان جدید ۸۱ تختخوابی اشنویه از ۷۵ درصد پیشرفت برخوردار است.

وی با بیان اینکه از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال دریافت شده است، گفت: یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهرستان اشنویه اتمام بیمارستان جدید است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: این بیمارستان از ۶۴ تختخواب به ۸۱ تختخواب ارتقا یافته و دارای سه اتاق عمل است که با افتتاح آن شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.

وی، از همت والای خیرین اشنویه در ساخت ساختمان سی‌تی‌اسکن خیرساز این شهرستان مرزی که از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار بوده نیز تقدیر کرد.

شهریاری ضمن حضور در مزار شهدا و مزار سیامند رحمان و فاتحه خوانی، افزود: تسریع در اجرای فاز دوم احداث یادمان سیامند رحمان در این شهرستان مورد تاکید است و پیگیری در خصوص فراخوان انجام شده صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: فراخوانی برای جذب ایده و طرح خلاقانه برای ایجاد بنای یادبود این قهرمان اشنویه‌ای منتشر شده بود و طرح برتر در محوطه ۸۰۰ متری مزار او در "قلاتوک" این شهر ساخته می‌شود.

بازدید از بیمارستان ۸۱ تختخوابی، حضور در مزار شهدا و مزار سیامند رحمان و بازدید از کارگاه سفال سریع‌ترین نقاش آسیا از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار آذربایجان‌غربی به اشنویه بود.

اشنویه در جوار مرزهای ترکیه و عراق و در ۷۳ کیلومتری ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار