کد خبر: ۷۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به سیل قربانی های مردم در روز عید قربان، گفت: هیچ کشوری با این حجم از محبت و نوع دوستی در جهان وجود ندارد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح چهار شنبه در مراسم طرح نذر مهربانی که در امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و گریه برای سیدالشهدا دو فعلی است که خداوند ارزش زیادی برای آن‌ها قائل شده و آن را گران می خرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: مسئولان کمیته امداد و سایر نهادهای خدمت رسان باید قدر نعمت کمک به مستمندان را بدانند و سعی کنند همواره در این مسیر قدم بردارند.

وی افزود: اگر کمک به نیازمندان با اخلاص و حفظ احترام آن‌ها باشد، بسیار بیشتر مورد توجه خداوند قرار خواهد گرفت و شاید هیچ عبادتی از این فعل بالاتر نباشد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به روز عید قربان، گفت: علاوه بر محل‌هایی که از سوی کمیته امداد برای جمع‌آوری دام‌ها مشخص شده، بسیاری از مردم خودشان به صورت مستقل قربانی را انجام می‌دهند و به دست نیازمندان می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: هیچ کشوری با این حجم از محبت و نوع دوستی در جهان وجود ندارد.

وی در انتها گفت: امیدواریم خداوند به واسطه محبت بین مردم، نعمات خود را سرازیر کرده و مشکلاتی همچون کرونا، خشکسالی و مسائل اقتصادی را به دست مسئولان حل کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار