کد خبر: ۶۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
گروه استان‌ها_ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: هوشیاری، آگاهی و بصیرت پای صندوق‌های رای حضور یافته و حماسه می‌آفریند و یک انتخابات پرشور و سالم برگزار خواهد شد.
 
 
 

به گزارش آرانیوزاز یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: امام خمینی رحمة الله علیه با قیام و انقلاب خود ملت ایران به اوج عزت، عظمت، اقتدار و پیشرفت در همه عرصه‌ها رساند.

وی عنوان کرد: امام خمینی با توکل به خداوند، اتکا و اعتماد به مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و رژیم پهلوی را سرنگون کند.

ادیانی قیام خونین 15 خرداد را سرآغاز نهضت امام خمینی رحمت الله دانست و افزود: هدف از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و آموزه‌های دینی در کشور بود.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با درک درست از مهجوریت قرآن و اهل بیت علیهم السلام در کشور یک نظام فکری و سیاسی جدید را بنیان گذاشت که بر اساس معارف اسلامی بود.

ابیانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والای الهی و انسانی شکل گرفت و یک نه بزرگ به استبداد، استکبار و استعمار بود و سردمداران شرق و غرب انقلاب اسلامی را محکوم کردند زیرا بر پایه دین بود و منافع نامشروع آنان را در منطقه به خطر می‌انداخت.

 

وی یادآور شد: حضور مردم در تمامی عرصه‌ها تاکنون باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان شده و انقلاب اسلامی اکنون به یک درخت تنومند و استوار تبدیل شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات پیش رو حماسه دیگری را خلق می‌کنند و دشمنان از هر روش و ابزاری برای دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات استفاده می‌کنند.

ادیانی عنوان کرد: ملت ایران تاکنون نشان داده‌اند پای نظام و انقلاب هستند و به کوری چشم دشمنان با هوشیاری، آگاهی و بصیرت پای صندوق‌های رای حضور یافته و حماسه می‌آفریند و یک انتخابات پرشور و سالم برگزار خواهد شد.

 

 
برچسب ها: امام خمینی (ره)
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار