کد خبر: ۶۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کرج - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت هفته معلم ۱۰۰ تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اهدا شد.

به گزارش آرانیوز:سالار قاسمی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته معلم که با حضور استاندار البرز در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولی‌الموحدین علی (ع) اظهار کرد: در این شرایط خاص کرونایی معلمان ما جلوه‌ای از ایثار، فداکاری و شکوه را در کشور رقم زدند و معلمان استان البرز از این امر مستثنی نبودند.

وی بیان کرد: معلمان استان البرز با تلاش و کوشش خود در بستر فضای مجازی علی‌رغم تمام سختی‌ها به خوبی مفاهیم و محتوای دروس را به دانش آموزان انتقال دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان نتوانستیم به نحو شایسته‌ای از معلمان قدردانی کنیم اما توانمندی، ایثارگری و تلاش آنها به منظور تعلیم و تربیت دانش آموزان ما بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

راهیابی ۱۴ معلم البرزی به مرحله کشوری طرح شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی

وی با اشاره به اینکه ۱۴ معلم البرزی به مرحله کشوری طرح شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید راه یافتند، گفت: خانم مریم ترکاشوند نیز به عنوان معلم نمونه کشوری از استان البرز انتخاب شدند.

قاسمی در بخش دیگری اظهار کرد: تاکنون نزدیک ۳ هزار تبلت از سوی اتاق بازرگانی استان، اصناف، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجمع خیرین استان البرز به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شده است.

وی ضمن تشکر از حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مدیر بانک ملی استان البرز در این مراسم، بیان کرد: امروز نیز، از سوی این دو نهاد ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت استان البرز اهدا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: همچنین به نیابت از تمام فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش استان البرز از استاندار البرز و رئیس شورای آموزش و پرورش استان برای حضور در این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه استاندار البرز کما فی السابق حامی و پشتیبان آموزش و پرورش البرز هستند، خاطرنشان کرد: این حضور و حرکت در کشور کم‌نظیر است. فکر نمی‌کنم در کشور، استانداری در هفته معلم برای قدردانی از معلمان در آموزش و پرورش حضور پیدا کند. این امر نشان از جوهره، اصالت فرهنگی و فرهیختگی ایشان است.

قاسمی متذکر شد: نقش معلمان به عنوان یک هدایتگر در عرصه تعلیم و تربیت ستونی است و امیدواریم احترام به جایگاه معلم‌ها همواره جاری و ساری باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار