کد خبر: ۶۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
اراک- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی و مخلان نظم و آرامش اهالی روستای حسین آباد بغدادی شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ محمود خلجی گفت: در چند روز قبل گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در یک قهوه خانه در روستای حسن آباد بغدادی شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور تیم‌های گشت انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان اراک در محل مشخص شد که تعدادی از اراذل و اوباش در یک قهوه خانه در روستای حسین آباد بغدادی اراک در یک درگیری، با قمه و چاقو اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده و ۲ نفر از آنها نیز با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به زیر گرفتن ۲ نفر از شهروندان و مجروح کردن آنها کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری پنج نفر از این اراذل و اوباش از سوی نیروهای انتظامی شهرستان اراک در صحنه درگیری اظهار کرد: با آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری دیگر افراد این درگیری، مشخص شد که برخی از آنها قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی از محل متواری شده‌اند.

خلجی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی و با بازجویی‌های به عمل آمده از افراد مورد نظر و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله دستگیری دیگر اراذل و اوباش متواری شده که در این درگیری مشارکت داشته بودند، در دستور کار تخصصی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله این افراد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه، مخفیگاه ۱۰ نفر دیگر از این افراد در نقاط مختلف شهرستان اراک شناسایی و همگی آنها در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف تعدادی از آلات و ادوات غیر مجاز و سلاح سرد از دستگیرشدگان خاطرنشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

خلجی در پایان افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار