کد خبر: ۶۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
یزدـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی در استان یزد برای ۳۴ هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا علمدار یزدی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از یک واحد تولیدی در شهرستان اردکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان یزد یک‌هزار و ۱۹ طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد وجود دارد که تا امروز بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان برای آنها سرمایه‌گذاری شده است.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی این طرح‌های نیمه تمام، برای ۳۴ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

علمدار یزدی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها متفاوت است، افزود: بخش قابل توجهی از طرح‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم با حمایت از سرمایه گذاران، بقیه طرح‌ها نیز در سال آینده بهره‌برداری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: در دهه فجر امسال از ۱۲ طرح صنعتی در سطح استان بهره‌برداری می شود که برای این طرح‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان فراهم می شود.

وی عنوان کرد: امروز نیز با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت، چهار طرح بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری ۶۷۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳۱۰ نفر افتتاح و بهره برداری می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار