کد خبر: ۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
انتخابات شبکه های انجمن های دوستدار میراث فرهنگی خوزستان که مدتی پیش برگزار و لغو شده بود برای بار دوم با حضور ۱۴ انجمن برگزار شد.

انتخابات شبکه انجمن های دوستدار میراث فرهنگی برگزار شد

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

فرامرز خوشاب رئیس هیئت مدیره شبکه های دوستداران میراث فرهنگی خوزستان گفت: در انتخابات قبلی تنها پنج انجمن شرکت کرده بودند که به علت تخلفی که صورت گرفت، استانداری خوزستان با پیگیری و بررسی نتیجه، انتخابات قبلی را لغو کرد.

وی افزود: انتخابات دوم با حضور ۱۴ انجمن از سراسر استان و تحت نظر معاونت سیاسی اجتماعی استانداری استان اجرا شد.

رئیس هیئت مدیره شبکه سمن های دوستداران میراث فرهنگی یادآور شد: بعد از انجام انتخابات شش نفر از نامزدها به عنوان هیئت مدیره شبکه سمن های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان مشخص شدند.

خوشاب اظهار کرد: مجید کیوانی از انجمن نوژان کارون به عنوان مدیر عامل شبکه سمن ها، اینجانب از انجمن تاریشا به عنوان رئیس هیئت مدیره، احمد سواری از انجمن بیان به عنوان نائب رئیس، شفیعی از دوستداران باغملک به عنوان خزانه دار، امید نوری از انجمن دوستداران میراث فرهنگی آبادان به عنوان عضو هیئت مدیره و آبسالان از انجمن مجذوبان اهواز به عنوان بازرس انتخاب شدند.

وی با اشاره به برخی از اهداف شبکه سمن های دوستدار میراث فرهنگی عنوان کرد: هم افزایی انجمن ها، برقراری ارتباط با مراکز علمی پژوهشی، تلاش برای آغاز فعالیت های بین المللی برای تامین منافع استان، تهیه و تنظیم برنامه راهبردی و سند چشم انداز برای شناسایی اولویت های کاری انجمن های استان در قالب منافع ملی و استان، تلاش به منظور برقراری ارتباط مطلوب با دیگر مراکز مرتبط با موضوع فعالیت و اهداف انجمن ها مانند صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت صنعت معدن و تجارت (مرکز ملی فرش ایران)، بنیاد های فرهنگی هنری از اهداف این شبکه ها هستند.

رئیس هیئت مدیره شبکه های دوستداران میراث فرهنگی خوزستان همچنین توضیح داد: قرار است خانه تشکل ها در استان برقرار شود و قاعدتا از نظر قانونی این خانه باید در اختیار شبکه ها قرار داده شود. همچنین در آینده نزدیک برای شبکه سمن ها در استانداری دفتری راه اندازی می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار