کد خبر: ۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مشهد- معاون حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۱۱۴۷۶ زائر و عوامل کاروان استان‌های خراسان رضوی و شمالی از فردا به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مراجعت می کنند.

به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان خراسان رضوی، رضا درگاهی ضمن اطلاع‌رسانی از ورود اولین پرواز حجاج خراسان به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ۳۱ مرداد ماه، اظهار کرد: پروازهای کاروان‌های مدینه قبل استان از ۳۱ مردادماه آغاز و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و پروازهای کاروان‌های مدینه بعد نیز از ۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مجموع تعداد ۱۱۴۷۶ زائر و عوامل کاروان استان‌های خراسان رضوی و شمالی طی ۴۶ پرواز از فرودگاه‌های جده و مدینه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مراجعت خواهند کرد که ۶۸ کاروان از خراسان رضوی و ۱۱ کاروان از خراسان شمالی را شامل می‌شود و ۱ کاروان ۱۴۰ نفره استان نیز از طریق فرودگاه بیرجند به کشور وارد خواهد شد.

معاون حج و زیارت استان خراسان رضوی تصریح کرد: اولین پرواز برگشت استان با هواپیمایی حامل ۲۵۴ حاجی از دو کاروان مشهدی خواهد بود که ۲۳ تیرماه مشهد مقدس را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

نظرشما
پربازدیدها