کد خبر: ۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: هدف اصلی ما از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد بستر لازم برای حضور نخبگان در تصمیمگیری هایی است که قرار است در اداره کل میراث فرهنگی در سه حوزه تخصصی گرفته شود.

حیدری: رویکرد اداره کل میراث فرهنگی پژوهش محور است و کمتر اداری گری است

 

افشین حیدری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان ) اظهارکرد: هدف اصلی ما از انعقاد این تفاهم نامه  ایجاد بستر لازم برای حضور نخبگان در تصمیمگیری هایی است که قرار است در اداره کل میراث فرهنگی در سه حوزه تخصصی گرفته شود.

وی افزود: از آنجا که رویکرد اداره کل میراث فرهنگی پژوهش محور است و کمتر اداری گری است ، هدف این است که با استفاده از این نخبگان شرایط را به گونه ای پیش ببریم که آن مبلغ اعتباری که دست ما است و فرآیندی که قرار است در زمینه توسعه از جانب میراث فرهنگی استان اتفاق بیافتد، با نظر نخبگان استان از این منابع به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بیان کرد: اولین استانی هستیم که چنین اقدامی انجام دادیم و جا دارد از پروفسور زرآسوند رییس بنیاد ملی نخبگان خوزستان نیز برای تلاش های بی دریغش برای اجرای این برنامه و تفاهمنامه تشکر کرد.

وی اظهار کرد: اکنون قرار است کارگروه مشترکی در این خصوص تشکیل شود و اعضای آن نیز مشخص شوند و بتوانیم بر اساس مصوبات شورا برنامه ریزی کرده و اهواف خود را عملی کنیم.

حیدری تصریح کرد: امیدواریم با این کارگروه بتوانیم برای توسعه استان در سه حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گام برداریم.

وی تصریح کرد: معتقدیم که باید در وقت  و اعتبارات با دقت لازم  و با همت بالا گام برداشت تا فرصت مردم و سرمایه مردم به اشتباه هزینه نشود و دوباره کاری صورت نگیرد؛ باید از تمام ظرفیت های جامعه برای رسیدن به این اهداف استفاده کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار