کد خبر: ۱۰۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
مدیرکل راهداری خراسان شمالی:
بجنورد- مدیرکل راهداری خراسان شمالی از جابه‌جایی ۳۱ هزار و ۲۶۴مسافر با ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبر داد.

۳۱ هزار مسافر با ناوگان عمومی خراسان شمالی جابه‌جا شدند

محمد مشتری در گفتگو با آرانیوز با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی جابه جایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: جابه جایی مسافران در این بازه زمانی توسط ۴ هزار و ۵۲۵ دستگاه ناوگان عمومی انجام شده که حاکی از افزایش ۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اشاره به برنامه ریزی و تمهیدات ویژه برای خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی، افزود: در این مدت هزار و ۱۹۷ سفر برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی با ۱۰ هزار و ۵۶ مسافر و ۳ هزار و ۳۲۸ سفر درون استانی با ۲۱ هزار و ۲۰۸ مسافر انجام شده است.

مشتری گفت: ۷۹۸ دستگاه ناوگان عمومی مسافری شامل ۱۴۷ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی بوس و ۴۲۴ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

مشتری ظرفیت ناوگان عمومی مسافری را ۹ هزار و ۵۰۰ صندلی برشمرد و ادامه داد: مسافران می‌توانند با مراجعه به دفاتر نظارت بر حمل و نقل مسافری مستقر در پایانه‌های مسافری عمومی استان و یا تماس با سامانه گویای ۱۴۱ انتقادات، پیشنهادات و یا شکایات خود را مطرح کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار